- Szczegóły
- Odsłony: 8
KELLYS WPROWADZA WŁAŚNIE NA RYNEK NOWĄ GENERACJĘ ROWERÓW ELEKTRYCZNYCH MTB WYPOSAŻONYCH W KOLOROWY DISPLAY BLUETOOTHÒ Z FUNKCJĄ NAWIGACJI, BATERIĘ O POJEMNOŚCI 725 WH ORAZ NAJNOWSZĄ WERSJĘ JEDNOSTKI PANASONIC GX ULTIMATE ZAPEWNIAJĄCĄ AŻ 90 NM MOMENTU OBROTOWEGO. NOWE MODELE TRAFIĄ DO SKLEPÓW JUŻ W TYM MIESIĄCU!
Nowa generacja rowerów e-MTB TYGON i TAYEN to:
- jeszcze mocniejsza jednostka napędowa – okręt flagowy japońskiego Panasonica, GX Ultimate w najnowszej wersji, oferująca aż 90 Nm momentu obrotowego;
- kolorowy wyświetlacz Bluetooth®, który dzięki sparowaniu z urządzeniem mobilnym z aplikacją Komoot, zamienia się w rowerową nawigację; dodatkowo istnieje możliwość eksportowania danych z czujników roweru za pomocą aplikacji Wahoo, które można wykorzystać jako uzupełnienie tracka w Stravie;
- bateria Kellys Re-Charge V10 725 Wh, charakteryzująca się doskonałym stosunkiem ciężaru do pojemności i gwarantująca ogromny zasięg i świetne osiągi;
NIEZWYKLE MOCNA JEDNOSTKA NAPĘDOWA
Najnowsza jednostka Panasonic GX Ultimate w wersji 2023 to jedna z najlżejszych i najbardziej kompaktowych jednostek w swojej klasie, do tego niezwykle mocna. Ważąca zaledwie 2,9 kg, oferuje aż 90 Nm momentu obrotowego, dzięki czemu jest gotowa na pokonywanie nawet najbardziej wymagających podjazdów. Dodatkowo, GX Utlimate oprócz standardowych trybów wspomagania, oferuje wyjątkowy tryb AUTO, który pozwala jednostce dostosowywać poziom wsparcia na podstawie informacji z czujników roweru i aktualnych warunków. Tryb AUTO daje poczucie naturalnego i solidnego wsparcia, kiedy tylko jest taka potrzeba, jednocześnie optymalnie wykorzystując energię zgromadzoną w baterii dla jak najlepszego zasięgu.
KOLOROWY WYŚWIETLACZ BLUETOOTH® Z NAWIGACJĄ
Nowe modele serii R wyposażone są w nowy kolorowy wyświetlacz Bluetooth®, który umożliwia odczyt najważniejszych parametrów jazdy takich jak prędkość, dystans, prędkość średnia, zasięg, kadencja i wiele innych.
Co więcej, nowy display może stać się rowerową nawigacją po sparowaniu z urządzeniem mobilnym z zainstalowaną aplikacją Komoot. Dzięki temu z poziomu kierownicy będą wyświetlane wskazówki nawigacyjne zarówno w mieście jak i w terenie. Dodatkowo, istnieje możliwość eksportu danych z czujników roweru (np. kadencja, moc), aby uzyskać jeszcze więcej informacji do tracka na Stravie. Dzięki gniazdu micro-USB w obudowie ekranu istnieje możliwość ładowania urządzeń mobilnych prosto z baterii
- Szczegóły
- Odsłony: 82
Marka CUES firmowana przez japońskiego producenta Shimano po raz pierwszy pojawiła się w ubiegłym roku w kontekście komponentów do e-rowerów opartych na technologii Di2. Jak się okazuje to był tylko wstęp do dużej rewolucji, jakiej będziemy świadkami w najbliższym czasie. Shimano CUES ma być wspólnym mianownikiem dla wszystkich 9,10 i 11 rzędowych napędów w rowerach górskich, a będąc bardziej precyzyjnym w rowerach z prostą kierownicą. Tym samym nadchodzi czas rozstania z grupami Acera, Altus, Alivio oraz w pewnej części także z Deore (10 i 11 rzędowe). W komentarzach pojawiają się sugestie, że podobny los wkrótce może spotkać najniższe grupy szosowe – Claris, Sora i Tiagra.
Poniższy wpis opieram na treściach, które opublikowane zostały w zagranicznych serwisach. W polskojęzycznym internecie nie znalazłem o tym jeszcze żadnych informacji.
CUES czyli Creat Unique ExperienceS
Za Shimano CUES stoi idea zunifikowania wszystkich rozwiązań dotyczących napędów w niskim i średnim segmencie. CUES to – upraszczając – produkty oparte na stosunkowo nowej technologii czyli LinkGlide, która została wprowadzona jako dużo bardziej wytrzymałe rozwiązanie niż znany z wyższych grup HyperGlide+. I to właśnie LinkGlide jest tu kluczem do tego, by móc określić które już interesujące grupy i komponenty będą zastąpione przez nowe Shimano CUES.
LinkGlide zaprezentowany w 2011 roku w pierwszej kolejności jako rozwiązanie dla grupy Deore w wersji 10 i 11 rzędowej w kolejnych latach został zaimplementowany do niższych grup, także 9 rzędowych zarówno dla rowerów górskich, e-rowerów jak i rowerów trekkingowych, które znamy pod nazwami Acera, Altus, Alivio i wspomnianego Deore.
Jeden by rządzić wszystkimi
Sprowadzenie wszystkich czterech grupo do jednej Shimano CUES, w ramach której konsument otrzymuje po prostu wybór między zakresami kasety wydaje się bardzo dobrym ruchem, także z korzyścią dla sklepów i serwisów, które będą mogły utrzymywać niższe, i co ważniejsze, mniej zróżnicowane zapasy magazynowe części serwisowych
Czytaj więcej: PREMIERA | Shimano CUES czyli pożegnajmy grupy Acera, Altus, Alivio, Deore
- Szczegóły
- Odsłony: 78
Unibike Optima to najtańszy rower elektryczny w ofercie polskiej marki - w założeniu w stosunkowo niedużym budżecie ma być to kompletny e-bike do miejskiej komunikacji i rekreacji. Jak polskiemu producentowi udała się trudna sztuka szukania kompromisów na linii cena - jakość?
Jeśli trafiliście na ten tekst, to pewnie jesteście w pełni świadomi plusów, jakie idą za przesiadką z samochodu na rower w kontekście miejskiej komunikacji. Otóż w dobie zatłoczonych miast wydaje się, że samochód mocno traci, jeśli chodzi o komfort przemieszczania się - spory tłok na ulicach, korki, problem z miejscami parkingowymi - a to tylko jeden z bardziej błachych aspektów problemu. W czasach, kiedy coraz większą uwagę zwracamy na problem zmian klimatycznych, staramy się żyć bardziej ekologicznie i świadomie, ograniczenie jazdy samochodem może być jednym z małych kroków w naszej codzienności, który pozwoli zmniejszyć nasz ślad węglowy. Nie wspomnimy już o tym, że przecież jazda na rowerze to czysta przyjemność i fabryka endorfin, która błyskawicznie pomoże poczuć się Wam lepiej i zdrowiej.
OPTIMA - E-BIKE DLA LUDZI
Dla wielu osób problem z rowerami elektrycznymi zaczyna się wtedy, kiedy mowa o pieniądzach. Nie ma co się oszukiwać - jakościowy elektryk nie należy do tanich. Ceny godnych polecenia elektryków zaczynają się od około 7-9 tys. w górę, a kiedy mowa o e-bike'ach za około 12 tys. złotych, często padają argumenty w stylu: "przecież za tyle to mogę sobie kupić używany samochód!". No tak, ale e-bike ciągle pozostaje klasyfikowany jako rower, więc pamiętajcie, że nie musicie go rejestrować, ubezpieczać, a jego ładowanie nadal będzie tańsze niż paliwo.
- Szczegóły
- Odsłony: 22
Jeździcie na rowerze niezależnie od pogody? Woda, błoto i kurz nie są dla Was przeszkodą? Aby Wasz rower służył niezawodnie i dzielnie znosił trudne warunki, ważne są jego umiejętne czyszczenie i konserwacja. Dzięki dedykowanym rowerowym środkom czyszczącym i pielęgnującym KLS z łatwością usuniecie wszelkie zanieczyszczenia, zabezpieczycie rower i jego komponenty, a także nasmarujecie wszelkie ruchome elementy.
Ponadto, czy nie ma nic przyjemniejszego niż czas spędzony na pielęgnacji ulubionego jednośladu przy użyciu jakościowych produktów?
- Szczegóły
- Odsłony: 25
F.H.U "BIKERS" Grzegorz Szweda
Nr rachunku: ING Bank Śląski 25105013151000002260636887
43-200 Pszczyna, ul. Słoneczna 9